onsdag den 8. oktober 2014

Hyggedag

Jeg har tænkt lidt på, at jeg hellere må se at nyde alle mine fridage noget mere. Jeg har fået en julestilling i Salling (i isenkramafdelingen :)!) så jeg får nok ret travlt hele december, og måske også noget af november og januar. Så nu skal der hygges og ordnes praktiske ting (Y)

I dag har jeg, udover at vaske tøj, bagt knækbrød og kerneboller imens jeg har hørt Hozier. Helt vildt hyggeligt altså. Noget af det bedste ved at være alene hjemme, må være at kunne høre lige så høj musik som jeg har lyst til. Og at kunne høre det jeg kan lide. Vi har ikke just samme musiksmag herhjemme desværre.

Det var min søster der introducerede mig for Hozier. Og nujh! Sikke dog en smooth og lækker stemme og skøn musik :)


Jeg har ikke nogen kagerulle, men så er det heldigt, at jeg har en fin Erik Kold spaghettibøtte :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar