mandag den 6. oktober 2014

Post A Letter

Jeg var til Post A Letter med min søster i dag på Café Smagløs. Det var virkelig et fantastisk arrangement, og jeg skal helt sikkert til det igen.

De skriver det her om sig selv:

"I en verden mættet med digitalt indhold, ønsker ”Post A Letter” at minde om, at håndskrevne breve er nemme og sjove. Vi inviterer til at tage en pause fra skærmen og sende et postkort eller et brev. Konceptet er kendt fra København, RETRO Nørrebro samt Aarhus, Café Smagløs."

Der er papir i alle farver og mønstre, klistermærker, glansbilleder, tape, lim, kuglepenne, tuscher, blyanter, stempler og bare alt! Mig og min søster nåede at skrive otte breve, og vi blev næsten helt stressede til sidst, fordi vi lige skulle nå de sidste. To timer var jo slet ikke nok :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar